09032012

Halloj! Långhelgen (Labor day idag) börjar lida mot sitt slut. I morgon är det dags för ännu en skolvecka. Alldeles nyss blev det klart att jag läser två kurser på UCLA med start i mid september. En om social media och en om "extrem marknadsföring". Blir nog fint det. Skönt att komma ifrån svennebanan skolan SMC lite också. I helgen har vi gjort en del. I fredags var jag och matilda ute på Supperclub i Hollywood. Träffade båda gamla och nya ansikten, så det var kul. I lördags hade vi över lite folk och hejdå fest för Jennifer som är en av tjejerna jag bor med som bestämt sig för att åka hem till sverige igen. Kul att träffa folk man inte sett på hela sommaren. Igår var vi i Hollywood och shoppade lite nödvändigheter till lägenheten och sen hyrde vi film och chillade. Idag har vi sagt hej då till jennifer och så tog jag, matilda och mibo en vända ner till Venice där det var massor med labor day lediga människor. Mibo piercade tungan och jag kan eventuellt ha satt nånting i örat. Nu ska jag sova och ladda för sång imorgon! G-nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0