COACHELLA PICS II


COACHELLA PICS I

 

 


HEY LA

Nu har vi pallrat oss hem från Palm Springs och jag har satt Stina på bussen mot LAX och sverige. Tråkigt! Vi har i alla fall haft världens bästa och fetaste helg på coachella. Vi ses nästa år igen (nästa helg?)!
Nu är det back to allvaret och en halv termin kvar i skolan. Fick se mitt betyg på min comm midterm som jag gjorde innan springbreak, fick 76.5/75 + 5 poäng extra credit. Okej? Jaja, man tackar då!
Det var det hela, återkommer med bilder och mer om coachella inom en snar framtid!

HEY COACHELLA

Nu beger vi oss mot festivalernas festival, Coachella. Hej på några dagar LA!


MARILYN

 

 


04102012

 

 


YESTERDAY

Stinis är här! Igår flängde jag och Therese runt hela dagen för att shoppa luftmadrasser, lämna bilar och hämta kompisar på flyget. Var så kul att se min amigo igen! Vi plockade även upp Therese kompis Linnea som landade strax efter Stina innan vi tog en taxi hem. Då fick dom se en första skymt av trafiken i LA. Kaaaaoz. Nu har vi fullspäckat schema i några dagar här i LA innan vi drar till Indio och coachella! Yeeeeeeah man.


ROADTRIP

 

 


SANTA BARBARA

Nu är vi i Santa Barbara! Tog våran mustang och körde Pacific Coast Highway upp. Börjar bli riktigt rutti på att köra bil här nu. Nercabbat är soft förutom att flickorna bränt ryggarna och håren har trasslat ihop sig. Nu ska vi äta mexi-mat och froyo. Sen beach party i Isla Vista. Seeee ya!


SPRING BREAK

8 veckor i skolan har gått och de är dags för spring break. Woho. Stinie-winie kommer från Svealand till LAet på måndag och om en vecka drar vi till palle och coachella! Kommer bli så jäkla bra! Idag avslutade jag även min marketing kurs. Langade väl ett A i hela kursen. NÖJD! Fick även tillbaka min PR midterm.160/200 var ingen höjdare men ett B i alla fall. Även ett B på baletten. Missade Aet med 1/2 poäng. Jaja. Det tar vi igen! Nu ska jag sova och imorgon ska vi nog hyra en bil och åka till Santa Barbara över helgen. Pösss


PICS

 

 


MIDTERM WK

Sista veckan innan springbreak. Springbreak = halva tiden här har gått. Sjukt vad tiden går fort. Den här veckan har jag 4 midterms. Lite kämpigt, men det är bara att hänga i för snart är det lov, sverigebesök, coachella osv. som gäller.

Fick tillbaka mitt advertising prov idag också. Langade ett A. Heja mig!


THIS WKND

I fredags spelade Rebecca & Fiona i Hollywood. Halva Sverige var där kan man väl säga. Vi träffade massa trevliga människor och hade så jäkla kul. Kvällen rundades av med bakdörrs-häng med Rebecca och Fiona och fetaste omvägen hem. På lördagen tänkte vi inte gå ut men fick erbjudande om att hänga med till supper club, och det tackar man ju inte nej till. Mycket folk och asbra DJ's. Hade en väldigt rolig helg med andra ord!


RSS 2.0