LAST WKND

Snart slut på våran sista helg här. I fredags var vi ut i Hollywood på en klubb där akon hade singelsläpp eller nått. Det var kult kult. Igår åkte vi till marina del rey för att ha en sista "familjemiddag" på cheesecake factory innan alla åker hemåt. Jättemysigt att sitta på uteserveringen och ha utsikt över marinan. Idag har vi varit på marknad på fairfax, hittade inget kul men köpte en jeanskjol för 6 dollar i en vintage butik bredvid. Sen var vi även in i vårat standard hund shelter och gosade och promenerade med hundar. Mysigt!


BALLET FINAL

Har precis haft balett final. Både dans och skriftligt prov. Det var såhär sorgligt att säga hejdå till läraren. Hon säger så fina saker om våran klass att man vet ju inte vart man ska ta vägen. Idag höll hon de finaste talet och fällde en tår så jag gjorde detsamma. Bästa läraren! Hoppas det gick bra på provet också. Gjorde mitt allra bästa och var balettklädd till tänderna.

Nu är jag färdig och har officiellt sommarlov! Jorååå. Fick förövrigt skatteåterbäringen idag också. Det tackar vi för kungen.


MONDAY

Första finalen avklarad. Yay! Förhoppningsvis kan jag nu lägga till ännu ett A till samlingen. Blev dock inte av med min advertising kampanj. Läraren påpekade en grej och bestämde mig för att inte lämna in utan vill göra den helt perfekt först. Tvångstankar. Fick lite cash flow av dom fina människorna på CSN också idag. Såhär najs!


FINAL WK

Imorgon börjar final veckan. Slutspurten. Har inlämning på min reklamkampanj och final i comm i morgon. På tisdag har jag möte med min grupp till PR-projektet som vi har redovisning på på onsdag då det även är final i både PR och advertising. Sen på torsdag är det final i balett då vi både ska dansa efter instruktioner på franska och göra skriftligt prov. Sen är det school's out lixom. Då ska vi njuta av sista tiden i LA och försöka hinna med så mycket kul som möjligt! Wehooo

Ps. CSN, jag kan ta mina pengar nu. Tacktack.


BALLET

Här kommer lite bilder från min balett. Duktiga jag är va?

JUNE 1

Första juni. Tiden springer iväg! Nästa vecka är det final week och alla kurser tar slut. Ligger just nu vid poolen med skolböckerna i högsta hugg och pluggar kommunikation och advertising. Man får inte vara dum utan man väljer ju kurser som går i varandra så får man mycket gratis och kan plugga på två saker samtidigt. Igår hade jag min sista balett lektion också. Tråkigt! I alla fall var det öppen klass och man fick ta med vänner och familj, så delar av min LA-familj kom dit och kollade vilket var jättekul. Dom sa att jag var jätteduktig och tog även lite bilder. Hihi. Ska lägga upp dom sen.

Och jag har fått pengar av CSN. Såhär glad. Äntligen gör dom något rätt. Tack och bock.


RSS 2.0