08302012

Ett tag sen jag skrev nu. Är fortfarande inte helt nöjd med mina kurser. Eller kanske. I tisdags hade jag min första sånglektion. Det är en fortsättningskurs och på första lektionen fick vi lära oss en fras och gå fram framför hela klassen och sjunga den. Jag gjorde det! Heja! Har även acting I. På tisdag, alltså en vecka efter första lektionen ska vi framföra en monolog framför hela klassen. Jag vet knappt vad en monolog är. Har i alla fall helgen på mig att bestämma om jag ska ha den kursen kvar eller inte. Har även en business klass som handlar om visual merchandising och advertising display. Verkar helt ok intressant. Får se om det blir några ändringar där. Ska ju även ta en eller två kurser på UCLA. Så det blir också snart.

08262012


GALAXY

Har haft världens bästa dag. Bilderna säger nog allt. Nu ska jag somna lycklig i själen. Imorgon börjar skolan också. God natt LA, god morgon sverige

BACK IN THE US

Hallå hej bloggen! Sitter nu på starbucks på flygplatsen i Newark (New Jersey) och väntar på min flight till LA. Boardingen börjar 20 över 5 och klockan är nu 2. Roar mig med Skype, Facebook och P3 dokumentärer. Stinisen skjutsade mig till Arlanda och medan vi letade donken i Uppsala så sprang tiden iväg och jag var näst sist in genom gaten. Lite stressigt sådär. Men det gick det också!


RSS 2.0